Křesťanský billboard vyhrál soutěž Zlaté pero o nejlepší originální reklamní text

PRAHA - Český Creative Copywriters Club vyhlásil vítězný text 7. ročníku soutěže o nejlepší reklamní text Zlaté pero, informoval server Mediar.cz. Mezi 36 přihlášenými pracemi nejvyšší příčku obsadil text billboardu, který byl umístěn na stěně Salesiánského kostela na pražském Kobyliském náměstí a koloval i na sociálních sítích.

Vitezny text souteze Zlate pero, autor repro mediar.czZní: „Konečná stanice se mění na přestupní. Změna platí od Velikonoc a je trvalá. Ježíš Nazaretský. Bližší informace dostanete v kterémkoli kostele.“ Podle sdělení Kamila Třešňáka na reklamním sdělení pracovala jeho choť Bohunka Třešňáková a text je dílem kobyliského faráře Martina Hobzy.

Zlaté pero je putovní cena za kreativní přínos v uplynulém roce, jehož klíčovou součástí a vysokou přidanou hodnotou je vynikající původní český text. Smyslem soutěže je objevovat ve veřejném prostoru výjimečné slovní počiny, které si zaslouží pozornost pro svůj důvtip, originální argumentaci nebo výjimečnou kvalitou slova. Na rozdíl od tradičních kreativních soutěží obvykle nepřihlašují práce sami autoři (i když to není zakázáno), ale ti, kdo se cítí být dílem osloveni. Zlaté pero je tak soutěží, kde již samotné přihlášení je pro autora prvním stupněm ocenění.

Zdroj: christnet.eu

-mk-